Tositulos-brändimarkkinointi Oulu

Ankkalinnassa oli ”Pöpit päivät”

Pimiät päivät Valkea Oulu

Stockmannin Hullut päivät -kampanja aloitti aikoinaan lumipalloefektin ja tuloksena on jos jonkinmoisia ”päiviä” ja tempauksia. Citymarketin Mammuttimarkkinat, Sokoksen 1+3 ja Prisman Omistajapäivät ovat näkyvimpiä Hullujen päivien jälkeäisiä.

Lähes kaikilla kauppakeskuksilla on omat ”päivänsä” nykyään. Idea on sen verran hyvä, että se kannattaa monistaa. Tuskin monikaan huomaa muiden kampanjoiden yhteyttä Hulluihin päiviin.

Kempeleen Zeppelinissä on Hintamyrsky, Oulun Valkeassa on Pimiät päivät, Ideaparkeissa on Tasauspäivät ja Vantaan Jumbossa on Pyöreät päivät, Sittemmin Citymarket on lanseerannut myös Euron päivät.

Yhtä kaikki. Kampanjoita tarvitaan ja mikä sen tehokkaampaa kuin muutamaan päivään konseptoitu alennuskampanja, jolla saadaan väki liikkeelle. Toisaalta ”päivät”-idea on saattanut kokea jo pienen inflaation. Halpa-Hallin Shokkipäivät kuulostaa lupaavalta, mutta kuluttaja ei enää ehkä usko siihen niin paljon kuin jos se olisi keksitty ennen Hulluja päiviä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *