Tositulos - asiakastyytyväisyystutkimus, digimarkkinointi, Oulu

Valomainoksiin on alettu panostaa

Osuuspankki-valomainos, logokyltit

Osuuspankki on lisännyt viimevuosina toimipaikkojensa näkyvyyttä useilla logovalomainoksilla, jotka ovat riveinä seinässä. Niitä on jopa yliampuvan paljon, mutta niistä tulee vakuuttava mielikuva. Se, joka uskaltaa, näkyy.

Toinen trendi on ABC-liikenneasemien aloittama korkeiden pylonien pystyttäminen valta- ja moottoriteiden varsille. Hyvin pian myös Citymarketien ja Prismojen pyloneita alkoi ilmestyä valtateiden varsille. Suomeen rantautuneen Bauhausin tornit ovat myös näkyviä.

ABC-liikenneasema
ABC-liikenneasema

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Suomessa on alettu päästä yksinkertaisista 90-luvun ”laatikkovalomainoksista”, joissa liikkeen nimi on teipattu valokylttiin. Tilalle ovat tulleet muotoillut kuviotekstit, joissa jokainen kirjain on oma elementtinsä.

Valomainos
Valomainoksia

 

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *